Kan jag ändra i eller ångra min beställning?

Absolut. Innan du har betalat kan du alltid ändra i din beställning genom att maila mig på choklad@allrights.se. Du kan ändra vad du vill i beställningen – produkt, mottagare, hälsning, betalsätt etc.

Om du redan har betalat din beställning och kommer på att du vill ändra någonting i den måste du höra av dig snarast till choklad@allrights.se. Din beställning skickas nämligen iväg så snart som möjligt när din betalning har kommit in, senast inom två vardagar.

Om du skulle ångra din beställning helt har du 14 dagars ångerrätt, från ditt beställningsdatum. När du har betalat din beställning ses den som ett bekräftat köp, och då kan du inte längre ångra den.

Hur vet mottagaren att chokladpaketet är från mig?

Du kan lägga till en hälsning utan kostnad. Om du inte vill lägga till en hälsning skriver jag att paketet är från dig på en separat lapp. Om du vill skicka chokladpaketet anonymt (utan avsändare), så finns det en ruta i beställningsformuläret där du kan meddela mig detta, och eventuella andra kommentarer.

Hur fungerar det att betala via Payson?

Om du vill betala med kort (VISA eller MasterCard) eller banköverföring (hos Swedbank, SEB, Nordea, Danske Bank, Handelsbanken, Länsförsäkringar, Skandiabanken eller Sparbanken Syd) sker betalningen via Paysons system. Du behöver inte ha något konto hos Payson för att kunna betala. Payson håller höga säkerhetskrav och använder 3D secure-teknik för alla kortbetalningar.

Om du väljer direktbetalning via Payson betalar du direkt från “tack-sidan”, som visas när du har skickat in din beställning. Välj den betalningslänk på sidan som stämmer överens med din beställning, så skickas du vidare till Paysons betalsystem. Där kan du välja om du vill betala med kort eller banköverföring.

Om du väljer betalning inom 14 dagar med kort eller banköverföring via Payson kommer jag att skicka ett separat mail med en betalningslänk senast en vardag efter din beställning. Genom att trycka på länken skickas du vidare till Paysons betalsystem. Där kan du välja om du vill betala med kort eller banköverföring.

 

Har du andra frågor om beställning, hälsningar och betalning som inte besvaras på denna sida, på startsidan eller i beställningsvillkoren? Maila mig på choklad@allrights.se.